forum Oficjalne O serwisie

Zgłoszenia błędów w działaniu strony

utworzył 11.01.2013 o 14:47

odpowiedzi [7290]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
więcej
Urszula Epler - awatar
Urszula 02.04.2024 11:20
Czytelnik

Nie mogłam się zalogować do serwisu przez fb - wywalało mnie do rejestracji to w końcu wcisnęłam zarejestruj i oto jestem - bez niczego! Oddajcie mi moje stare konto!!! 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
reversed  - awatar
reversed 02.04.2024 15:51
Bibliotekarz

Urszulo, któż to loguje się przez social media?!? Dajże spokój. Już i tak nabijasz kabzę FaceKookowi za friko puszczając i wyczytując na nim posty. Po co jeszcze tak się obnażać dorzucając swoją aktywność (logowania do LC)?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Urszula Epler - awatar
Urszula 02.04.2024 17:49
Czytelnik

To ma być na poważnie? Bo jeśli ironicznie to nie wyszło. Bez odbioru. 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
reversed  - awatar
reversed 02.04.2024 21:23
Bibliotekarz

Jak najbardziej na poważnie, ale to Twój wybór (którą drogą uwierzytelnić logowanie do LC). Ja tylko zwracam uwagę na to, że zaufanie do FB i innych „uwierzytelniaczy” należy ostrożnie dawkować. Ja bynajmniej takiego zaufania nie mam.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 03.04.2024 12:57
Administrator

Dzień dobry,

bardzo nam przykro, że doświadcza Pani problemów z zalogowaniem się do serwisu. Skontaktuję się z Pani przez skrzynkę admin@lubimyczytać.pl w celu najszybszego jak to możliwe, rozwiązania problemu.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciej
Biuro obsługi czytelnika

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
joly_fh  - awatar
joly_fh 08.04.2024 08:28
Bibliotekarka

Urszula - no ale to, co pisze reversed to prawda..

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Liriell  - awatar
Liriell 24.03.2024 15:03
Czytelnik

Od 20.03 nie działa mi zakładka "moje konto" tak samo "statystyki" i aplikacja  😞
To jest ogólna awaria czy tylko ja mam problem? Kiedy można liczyć na naprawę? 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
reversed  - awatar
reversed 24.03.2024 17:18
Bibliotekarz

Jeśli awaria, to ściśle lokalna. Korelacja z aplikacją?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Liriell  - awatar
Liriell 25.03.2024 11:14
Czytelnik

Aplikację odinstalowałam i zainstalowałam ponownie i w ogóle nie działa. Wcześniej działała.
Wymienione wcześniej zakładki w koncie nie działają po prostu na stronie. 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
reversed  - awatar
reversed 25.03.2024 18:05
Bibliotekarz

To grubo. Pisać na admina.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 26.03.2024 09:30
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie! Prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: admin@lubimyczytać.pl a w treści zgłoszenia napisać z jakiego urządzenia i wersji przeglądarki Pan korzysta, postaramy się znaleźć przyczynę błędu jak najszybciej.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Dorota  - awatar
Dorota 21.03.2024 13:23
Czytelniczka

Czy można edytować nazwy istniejących już półek np. mam półkę Autobiografie a chciałabym zmienić na Autobiografie/Biografie czy jest to możliwe czy muszę utworzyć nową półkę?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
reversed  - awatar
reversed 21.03.2024 13:46
Bibliotekarz

Ustawienia -> Półki -> Zmień nazwę (nie pomylić z Usuń, bo są obok siebie).

Swoje półki tak, w tym swoje główne, jeśli takie masz. Systemowe (przeczytane, Teraz czytam, Chcę Przeczytać) nie.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
tomasz1971  - awatar
tomasz1971 17.03.2024 14:41
Czytelnik

Nie wiem dlaczego zostały usunięte moje statystyki? Może ktoś też miał ten problem.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 18.03.2024 14:39
Administrator

Proszę się upewnić, czy nie ma Pan włączonej funkcji zaliczania do statystyk wyłącznie książek z uzupełnioną datą przeczytania. Można ją wyłączyć w ustawieniach konta -> statystyki (https://lubimyczytac.pl/moj/profil/ustawienia/statystyki) 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Babi  - awatar
Babi 14.03.2024 22:40
Bibliotekarka

Czemu jak komuś odpowiadam w dyskusji, to wywala mnie na jej początek? Bez sensu... Muszę znów się przekopywać...

(Web na androidzie) 

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
joly_fh  - awatar
joly_fh 26.03.2024 11:03
Bibliotekarka

Bo tak jest od zawsze. To samo z przeglądaniem półek. Zgłaszałam już kilka razy.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Joanna  - awatar
Joanna 14.03.2024 20:50
Czytelnik

Nie wiem czy to jest błędem, być może tak ma być...
Nie wiem też czy to coś nowego, czy wcześniej też tak było... Ale zauważyłam dopiero dzisiaj ;)
Chodzi mi o to, że są różne wydania książek... Jak wpisuję tytuł w wyszukiwarce to wyszukuje mi tylko jedno wydanie - i to w dodatku niekoniecznie to, które mam na półce "przeczytane". Czy dałoby radę to jakoś zmienić? Albo żeby...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
joly_fh  - awatar
joly_fh 18.03.2024 15:03
Bibliotekarka

Zawsze to tak działało. Co więcej, różne wydania mają różne oceny... Domyślnie jako wydanie, które się wyświetla powinno być ustawione wydanie najnowsze

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
joly_fh  - awatar
joly_fh 14.03.2024 08:22
Bibliotekarka

Pasek zakładek nadal zasłania część danych książki...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 15.03.2024 10:18
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy
się rozwiązać ten problem. Prosimy o przesłanie zrzutu ekranu momentu, w
którym pojawia się błąd na adres e-mail: admin@lubimyczytac.pl

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
joly_fh  - awatar
joly_fh 18.03.2024 15:04
Bibliotekarka

Dziś rano było dobrze, myślałam, że już naprawione, ale teraz problem wrócił...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
KasiaRT  - awatar
KasiaRT 12.03.2024 21:03
Czytelnik

nadal nie da się przenieść książek z półki głownej "chcę przeczytać" na "przeczytane". Możliwe jest tylko przenoszenie z i na "pozostałe półki":( Tzn da się przenosić pojedynczo, ale mam ponad 200. Po opcji "zaznacz wszystkie" i "zmień półki" pojawiają się tylko pozostałe półki, a nie głowne :(

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 13.03.2024 15:47
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Prosimy o informację z jakiego urządzenia, przeglądarki i systemu operacyjnego Pani korzysta - postaramy się znaleźć przyczynę
problemu :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
reversed  - awatar
reversed 13.03.2024 16:25
Bibliotekarz

Takie przeniesienie nie zależy od urządzenia, przeglądarki, systemu operacyjnego. Takie przeniesienia między półkami są możliwe tylko z półek głównych do własnych. Działa to więc tak, że półki główne to de facto oznaczenia statusu książek, a półki własne to faktyczne układanie książek według klucza, jaki wykoncypuje sobie czytelnik.

Wystarczy zmienić zasilenie okienka...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Lemur80  - awatar
Lemur80 12.03.2024 13:27
Bibliotekarz

Nieustannie wylogowuje mnie z konta. Loguję się jednego dnia, a następnego już jestem wylogowany. Nie dzieje się tak z żadną inną stroną - tylko z LCz.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mikila  - awatar
Mikila 12.03.2024 22:30
Bibliotekarka

Dzisiaj kilka razy byłam wylogowana z LC

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 15.03.2024 10:17
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa została skierowana do naszego działu technicznego. Postaramy się szybko znaleźć przyczynę problemu :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Marcin Maj - awatar
Marcin Maj 12.03.2024 11:14
Czytelnik

Od jakiegoś czasu, wręcz od listopada tamtego roku, nie mogę edytować statusu w mojej biblioteczce. Chcę dodać, ze przeczytałem, ocenę i datę zakończenia i sie nie zmienia.
W moim profilu brak dodane książki w zakładce przeczytane. Nawet na aplikacji, którą niedawno wypuścili ponownie, brak aktualizacji  co przeczytałem i kiedy.

Przeniosłem sie na apkę inną i tam wpisuje...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
LubimyCzytać  - awatar
LubimyCzytać 13.03.2024 15:46
Administrator

Dziękujemy za zgłoszenie. Prosimy o informację z jakiego urządzenia, przeglądarki i systemu operacyjnego Pan korzysta - postaramy się znaleźć przyczynę problemu :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Marcin Maj - awatar
Marcin Maj 09.04.2024 10:51
Czytelnik

Z każdego. Komputer czy telefon. Po prostu nie nalicza dat zakończenia pozycja i w profilu. Tak samo gwiazdek. Nic.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się