Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek

Okładka książki Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek Justyna Dżbik-Kluge
Okładka książki Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek
Justyna Dżbik-Kluge Wydawnictwo: W.A.B. reportaż
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
reportaż
Wydawnictwo:
W.A.B.
Data wydania:
2021-06-16
Data 1. wyd. pol.:
2021-06-16
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328076891
Tagi:
Literatura polska reportaż podróże Polacy za granicą biuro podróży
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
910 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
80
28

Na półkach:

Ciekawa książka pokazująca obraz Polaków za granicą. Warto przeczytać

Ciekawa książka pokazująca obraz Polaków za granicą. Warto przeczytać

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
331
219

Na półkach:

Do połowy książka bardzo wciągająca, natomiast im bliżej końca tym nudniejsza i męcząca.
Polecam każdemu kto myśli, że praca rezydenta/pilota to "wakacje".

Do połowy książka bardzo wciągająca, natomiast im bliżej końca tym nudniejsza i męcząca.
Polecam każdemu kto myśli, że praca rezydenta/pilota to "wakacje".

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
284
174

Na półkach:

Czyta się jak artykuł w gazecie, ale nic zaskakującego się nie dowiedziałam.

Czyta się jak artykuł w gazecie, ale nic zaskakującego się nie dowiedziałam.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
571
558

Na półkach: , ,

Nie ma w tej książce walorów literackich i nie za to przyznaję 7 gwiazdek, a za zebranie niebagatelnego kompendium wiedzy na temat pilotowania grup w kraju i zagranicą. Nie jest mi to temat obcy, a jednak żałuję, że kiedy jeszcze mnie to jakoś dotyczyło, nie znalazłam tylu praktycznych porad, czasem drobnych, ale bardzo trafnych. Do tego sporo spostrzeżeń, ciekawostek a i również opisu zachowań turystów. Wcale nie przesadzonych, zetknęłam się z nimi naocznie. Książka dla początkujących w branży turystycznej - koniecznie, a dla wyjeżdżających - ku przestrodze i nauce.

Nie ma w tej książce walorów literackich i nie za to przyznaję 7 gwiazdek, a za zebranie niebagatelnego kompendium wiedzy na temat pilotowania grup w kraju i zagranicą. Nie jest mi to temat obcy, a jednak żałuję, że kiedy jeszcze mnie to jakoś dotyczyło, nie znalazłam tylu praktycznych porad, czasem drobnych, ale bardzo trafnych. Do tego sporo spostrzeżeń, ciekawostek a i...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
78
42

Na półkach:

Płytka, powielająca stereotypy i uprzedzenia. Wątpię by taki był zamysł autorki, ale najgorzej wypadają tu autorzy tych zebranych "złotych myśli" - piloci, rezydenci, przewodnicy. Pełni pogardy i pychy wobec swoich klientów, wyśmiewający ich status majątkowy, nieznajomość języków, brak obycia kulturowego, niepewność i lęki. A przy tym nie odpowiadający za nic. Obrzydliwa narracja.

Płytka, powielająca stereotypy i uprzedzenia. Wątpię by taki był zamysł autorki, ale najgorzej wypadają tu autorzy tych zebranych "złotych myśli" - piloci, rezydenci, przewodnicy. Pełni pogardy i pychy wobec swoich klientów, wyśmiewający ich status majątkowy, nieznajomość języków, brak obycia kulturowego, niepewność i lęki. A przy tym nie odpowiadający za nic. Obrzydliwa...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
188
41

Na półkach:

Książka pełna generalizacji i stereotypów, chyba już też trochę przeterminowana.

Książka pełna generalizacji i stereotypów, chyba już też trochę przeterminowana.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
247
245

Na półkach:

Ani dobra ani zła. To po prostu zbiór wypowiedzi pilotów wycieczek, rezydentów i kilku przewodników. Głównie o Polakach, choć przewodnicy opowiadają głównie o turystach zagranicznych w Polsce. Ogólny obraz jest dość ponury i bardzo stereotypowy.

Ani dobra ani zła. To po prostu zbiór wypowiedzi pilotów wycieczek, rezydentów i kilku przewodników. Głównie o Polakach, choć przewodnicy opowiadają głównie o turystach zagranicznych w Polsce. Ogólny obraz jest dość ponury i bardzo stereotypowy.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
1152
92

Na półkach:

Jak mnie irytuje ten ton. Nie wiem, czy wypowiadający się w książce rezydenci i piloci, zdają sobie sprawę, jaką szkodę wyrządzili nią swoim uczciwie pracującym kolegom. Pokazują siebie, jako ludzi z wiecznymi pretensjami (a, co ciekawe, usiłują to zarzucać swoim klientom),bezczelnych, niegrzecznych i opryskliwych wobec tych, z których żyją. Szanowni Państwo, jeśli tak bardzo nie lubicie i nie szanujecie swoich klientów, może czas zmienić pracę? Bo to nieuczciwe, żyć z ich pieniędzy, ale traktować ich z góry i arogancko. Te pochwały, jak to bezczelnie potrafiłem się odezwać do turystów, to poczucie wyższości... Ciekawe, gdyby taką książkę napisali np. urzędnicy. Albo sprzedawcy. Jakby to zostało odebrane...

Jak mnie irytuje ten ton. Nie wiem, czy wypowiadający się w książce rezydenci i piloci, zdają sobie sprawę, jaką szkodę wyrządzili nią swoim uczciwie pracującym kolegom. Pokazują siebie, jako ludzi z wiecznymi pretensjami (a, co ciekawe, usiłują to zarzucać swoim klientom),bezczelnych, niegrzecznych i opryskliwych wobec tych, z których żyją. Szanowni Państwo, jeśli tak...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
94
87

Na półkach: ,

Książkę się bardzo dobrze czyta. Widząc negatywne opinie, myślałem, że będzie słaba, ale na szczęście nie było w niej przynudzania. Ktoś tam miał pretensję, że w książce są powielane stereotypy o nas, ale niestety tacy jesteśmy na wakacjach. Ale z roku na rok, jest coraz lepiej;)

Książkę się bardzo dobrze czyta. Widząc negatywne opinie, myślałem, że będzie słaba, ale na szczęście nie było w niej przynudzania. Ktoś tam miał pretensję, że w książce są powielane stereotypy o nas, ale niestety tacy jesteśmy na wakacjach. Ale z roku na rok, jest coraz lepiej;)

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
219
145

Na półkach: ,

Świetnie i lekko czytało się kulisy pracy rezydentów czy pilotów wycieczek.
Najbardziej irytująca była zmiana czcionki. Czytam, czytam i nagle inna czcionka. Po co?

Świetnie i lekko czytało się kulisy pracy rezydentów czy pilotów wycieczek.
Najbardziej irytująca była zmiana czcionki. Czytam, czytam i nagle inna czcionka. Po co?

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    1 059
  • Chcę przeczytać
    394
  • 2021
    93
  • Posiadam
    66
  • 2022
    54
  • Audiobook
    37
  • 2023
    25
  • Audiobooki
    15
  • Teraz czytam
    13
  • Przeczytane 2021
    13

Cytaty

Więcej
Justyna Dżbik-Kluge Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek Zobacz więcej
Justyna Dżbik-Kluge Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także